Aangekomen in Kaapstad :) - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Anne Will Weerd - WaarBenJij.nu Aangekomen in Kaapstad :) - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Anne Will Weerd - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Kaapstad :)

Blijf op de hoogte en volg Anne Will

01 September 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Even een kort berichtje om te zeggen dat ik veilig aangekomen in Kaapstad! De vlucht ging goed en de omgeving die ik hier al heb gezien was echt prachtig! Ook voel ik me gelijk al thuis door de gastvrije mensen hier!

Van de week stuur ik een wat uitgebreider verslag en zal ik ook wat foto's plaatsen.

Voor nu veel liefs vanuit Kaapstad en slaap lekker straks!

  • 01 September 2014 - 19:17

    Wen:

    Yeahhhh!!! Goed bezig meid! Ik wacht met smart op de eerste foto's! Fijn dat je zo goed ontvangen bent :)

  • 01 September 2014 - 19:45

    Riek Flier:

    Hey lieverd fijn dat de reis goed is gegaan wacht je foto af heel veel plezier geniet er van
    hele dikke kus en knuffel riek

  • 01 September 2014 - 23:42

    Gerjanne:

    Gelukkig ben je veilig aangekomen!!! Dikke kus!!!

  • 02 September 2014 - 09:00

    Bikkel:

    Woef woef woef lebber blaf blaf (lees: fijn dat je veilig bent aangekomen, ik mis je nu al, maar kan er wel om slapen, veel plezier, dikke lebber van mij en o ja; de groeten van je ouders en Arne). xxxx

  • 02 September 2014 - 14:17

    Ciska:

    Hee fijn om wat te horen/lezen. Wacht met smart op het volgende bericht. Have fun : )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 December 2014

Nog maar 18 dagen :(

20 November 2014

Updatejeeee

21 Oktober 2014

Update

30 September 2014

Wiehoee alweer 1 maand in Kaapstad!

21 September 2014

Update
Anne Will

Actief sinds 25 Aug. 2014
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 8198

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: