Nog 6 dagen te gaan! - Reisverslag uit Wezep, Nederland van Anne Will Weerd - WaarBenJij.nu Nog 6 dagen te gaan! - Reisverslag uit Wezep, Nederland van Anne Will Weerd - WaarBenJij.nu

Nog 6 dagen te gaan!

Blijf op de hoogte en volg Anne Will

25 Augustus 2014 | Nederland, Wezep

Aanstaande zondag is het dan eindelijk zo ver; ik zal vertrekken naar Kaapstad om daar voor 4,5 maand stage te gaan lopen bij Cape Paradise Lodge and Holiday Apartments.

De afgelopen weken heb ik al veel dingen gedaan met vrienden en familie en deze week staan er ook weer leuke dingen op de planning. Ik geniet nu nog van alle leuke dingen met de lieve mensen om me heen en aan het afscheid zelf wil ik nog niet denken.

Het hotel waar ik stage ga lopen heeft 7 lodges, 4 appartementen en een zwembad. Het is niet groot, maar ik denk dat ik mij hier erg op mijn plek ga voelen. Zo zien de eigenaren het meer als een happy familie en niet als een commercieel iets. Ik verwacht dat ik heel veel ga leren over de hotellerie, maar ook zeker over de cultuur e.d. in Zuid-Afrika.

Tijdens de stageperiode zal ik niet in het hotel slapen, maar in het Best Western Cape Suites Hotel. De afstand tussen beide is goed te lopen en anders ook erg makkelijk met de bus te bereiken.

Op deze blog zal ik af en toe wat verhalen en foto's plaatsen om jullie een indruk te geven van wat ik doe en meemaak.

Ik heb er echt heel veel zin in en ik kijk ernaar uit om naar Kaapstad te gaan.

Veel liefs,

Anne Will

  • 25 Augustus 2014 - 18:39

    Lotte Van Essen:

    Hee Anne will,

    Heeeeeel veel plezer in Kaapstad!!
    En natuurlijk ook heeel veel succes met je stage daar,
    ik heb even gegoogled en de hotels zien er tof uit!
    Stiekem ben ik wel heel erg jaloers, want ik weet gewoon dat
    je het geweldig gaat hebben in die super mooie stad!!:)

    Als je nog tips nodig hebt hoor ik het wel!;)
    En voor straks eerst succes met afscheid nemen en een goede reis!

    X Lotte

  • 25 Augustus 2014 - 21:39

    Geertje Kroeze:

    Lieve Anne Will.

    Dat is al zo en ik begrijp dat het dubbel is maar ga vooral genieten.

    o. Arie en ik wensen je het allerbeste voor een zeer leerzame periode in je leven.

    Dikke knuffel van ons en een lik van Amber.

  • 28 Augustus 2014 - 23:50

    Wendy Van Putten:

    Beste Anne-Will.

    aftellen en dan gaat jouw bijzondere reis van start, om te leren en cultuur te snuiven.
    wat een onderneming meid!!!

    als het zover is een goede en veilige reis en veel woon-werk-leerplezier in Kaapstad.

    hou je haaks en we horen en zien je verhalen tegemoet

    Greetzzzzzz

    wendy van putten

  • 31 Augustus 2014 - 10:14

    Sandra Toebast:

    Hoi Anne-Will,

    Heel veel plezier en op naar mooie leermomenten.
    Ik ga je volgen en ben nieuwsgierig naar je ervaringen.

    Groetjes Sandra

  • 03 September 2014 - 22:55

    Gerrie:

    He meissie gelukkig goeie reis gehad. fijn dat je een goede indruk hebt van alles.sor ben niet handig met dit! Maar wil je graag een lieve kus geven en succes wensen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wezep

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 December 2014

Nog maar 18 dagen :(

20 November 2014

Updatejeeee

21 Oktober 2014

Update

30 September 2014

Wiehoee alweer 1 maand in Kaapstad!

21 September 2014

Update
Anne Will

Actief sinds 25 Aug. 2014
Verslag gelezen: 499
Totaal aantal bezoekers 8200

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: