.. - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Anne Will Weerd - WaarBenJij.nu .. - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Anne Will Weerd - WaarBenJij.nu

..

Blijf op de hoogte en volg Anne Will

13 September 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Lieve mensen,

Mijn tweede week in Kaapstad zit er alweer bijna op! Wat gaat de tijd toch snel en wat geniet ik toch van al het mooie om me heen! Er is zo veel leuks en moois te vertellen over wat ik meemaak. Alleen wordt dit op het moment overschaduwd door het overlijden van mijn lieve opa. Het is lastig om zo ver weg te zijn, maar aan de andere kant voelt het ook weer heel dichtbij.
Om mezelf even wat tijd te geven om dit te verwerken en ook uit respect, zal ik voorlopig even niets op mijn blog plaatsen.

Veel liefs vanuit Kaapstad

  • 13 September 2014 - 17:06

    Fenny:

    Veel sterkte x

  • 13 September 2014 - 18:03

    Gerjanne:

    Lieve Anne- Will,
    Dat zijn de niet leuke dingen in het leven die ook gewoon doorgaan, helaas.
    Het is sneu dat je daar zit en geen fysiek afscheid kan nemen en nu niet bij je familie kan zijn. Aan de andere kant kun je niets doen en had je opa je deze reis en ervaring vast enorm gegund! In gedachten kun je heel dicht bij zijn! Gecondoleerd namens ons
    Dikke knuffel xxx

  • 13 September 2014 - 19:59

    Geertje Kroeze:

    Lieve Anne Will.

    Heel dikke knuffel van ons en sterkte juist nu je zo ver weg bent.

    Was Opa ziek? of is dit onverwacht?

    Blijf in gedachte een plekje meedragen en maak veel contact met thuis dat is beter voor jou.
    Jammer, we weten wat dit voor je zal zijn. Tijdens de wereld reis gebeurde dit met Alice ook. Veel cotact helpt echt.

    Voel ons medeleven en de omhelzing.

    Arie en Geertje.

  • 14 September 2014 - 07:39

    Gerrie Schreurs:

    Lieve Anne Wil
    Heel veel sterkte toegewenst, in gedachten bij je
    Een dikke knuffell

    Groetjes Gerrie Schreurs

  • 14 September 2014 - 15:13

    Rene Klarenbeek:

    Anne will.
    heel veel sterkte met het verlies van je opa
    En zeker nu je geen afscheid nemen kan van hem.
    Leuk om te lezen dat je het zo goed naar je zin heb daar in kaapstad.
    veel plezier daar ondanks het verlies.
    gr rene

  • 15 September 2014 - 18:23

    Arjan Oosterwijk:

    Ha Anne Will,
    Gecondoleerd met het verlies van je opa. Het lijkt me niet makkelijk om dan zo ver van je familie te zijn. Wel mooi om te lezen hoe het met je gaat daar! Blijf vooral genieten.
    Hartelijke groet, Arjan Oosterwijk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 December 2014

Nog maar 18 dagen :(

20 November 2014

Updatejeeee

21 Oktober 2014

Update

30 September 2014

Wiehoee alweer 1 maand in Kaapstad!

21 September 2014

Update
Anne Will

Actief sinds 25 Aug. 2014
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 8182

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: